Mă doare, Tată!

yeshua_adulterous_woman

Cu chipul strâmb în căluşul palmei Tale
Plâng dezastrul încarnat în scutecul murdar al veacului
Şi mă-mbujorez de plâns, de durere, de mânie!
Strâng cu dinţii slova de credinţă, o înghit,
Ca nu cumva teama şi dezgustul, ura omenească,
Să mă fure, să mă depărteze, să mă rupă
De lumina şi de palma Ta!

Şi în plânsul meu murdar, nedrept,
Murmur disperat, urlu surd, cânt durerii imn de moarte
Şi m-aplec umil, pun genunchii rupţi ‘naintea Ta!
Strig în lacrimă iubirea-Ţi plină de balsam, o cerşesc,
Căci n-o merit, nu am dreptul, nu sunt demn
Să o capăt fără plată, să o gust, să o am a mea,
Dar Tu m-ai plătit pe veci, deja!

Lasă un răspuns

