„The Art of Delicate Sadness”

sad Noh masks

Mă simt atât de singur. Aş vrea să beau, aş vrea să fumez însă mintea mea le consideră păcat şi nu pot trece peste această barieră. Mă simt atât de singur… Sunt singur. Sunt abandonat de oameni, de familie, de simţăminte şi de plinătate raţională. Sunt atât de singur…

Mă simt nebun, psihopat. Mi-am măcinat minţile în maxilarele durerii. Am nutrit atâta durere încât ochii mi-au fost mereu gata să pocnească, fruntea să crape şi pieptul să explodeze ca o dinamită.

Ei nu înţeleg. Nebunia mea e o simţire profundă, o durere cu care m-am născut şi de care nu cred că sunt responsabil. Atâta durere… Ce nenorocit de demon mai este şi această durere? Mă dor sufletul şi carnea deopotrivă. Am tunete şi urlete ţinute încă în captivitate şi se zbat ca nişte bestii înlăuntrul pieptului meu. Dar cine vede asta? Cine înţelege asta? În afara cărnii există doar un firesc dement, un normal impus de ei, iar oamenii îndureraţi sunt gunoiul, ghena şi dezgustul celorlalţi.

Cântecul sumbru dintr-un suflet îndurerat nu atinge niciodată timpanele celor din jur şi asta mă face să par un sărman pensionar gata să se predea în braţele întunecimii minţii. Da, mintea mea bântuie pe străzile Parisului, prin restaurantele din Seoul, pe marginea Marelui Canion, prin aglomerata China şi în braţele unei femei care mă adoră şi care îmi şopteşte mereu la ureche vorbele dulci pe care îmi doresc să le aud în fiecare zi. Mintea mea e fericită! În mintea mea totul este normal, totul este într-o organizare fără cusur, totul este aşa cum ar trebui să fie!

Acum îmi doresc un ceai negru cu lapte la căpătâiul patului, cu miere şi cu biscuiţi, lângă o pereche de mâini gingaşe care să îmi atingă obrazul atunci când le privesc. Îmi doresc compania fericirii şi a frumuseţii. Ce aș putea dori mai mult?

Mă simt lipsit de viaţă, un bărbat singur, un pian dezacordat, o paiaţă, o jucărie a sorţii… Un nenorocit de prunc conceput din pură întâmplare.

Sunt atât de singur!

Lasă un răspuns

